Olimme viime tunneilla kehittäneet kampanjasuunnitelmaamme, johon kuului mm. yrityksemme mainostaminen sähköpostilla mahdollisille asiakkaille. Lähetimme kaikille vepen ympäristössä oleville yrityksille sähköpostia, jossa mainostimme mitä me yrityksenä teemme ja kerroimme myös avajaistarjoukestamme, jossa 100 kpl kynien ostaja saa kaupan päälle 200 kpl käyntikorttia veloituksetta.

Pähkäilimme tunnilla myös mikä olisi meille sopiva veroprosentti palkkoja maksettaessa, sillä tienestimme ovat vuositasolla hyvin pienet. Aluksi ajattelimme pistävämme veroprosentiksi 0%, mutta lopulta päätimmekin nostaa tuntipalkkojamme korkeammaksi. Veroprosenttimme jäänee silti melko alhaiseksi.

Saimme antaa opettajille palautetta Freezing weekistä ryhmittäin. Annoimme palautetta siitä, että Freezing weekistä voisi informoida oppilaille selkeämmin esim. mitkä asiat pitäisi olla mihinkäkin ajankohtaan mennessä valmiina ja mitä pitäisi ylipäätään olla tehtynä. Opettajilta saimme myös palautetta omasta työskentelystämme messuilla. Kaikki ryhmät saivat kehua siitä, että olimme kuulemma käyttäytyneet ammattimaisesti ständin luona, mitä nyt pieniä kehittämisen kohteitakin toki oli. Opettajat antoivat hyviä vinkkejä siitä mitä kannattaisi mahdollisia tulevia messuja ajatellen tehdä paremmin/kehittää.

Katariina, markkinointi assistentti